Dlaczego Credit Plus: zewnętrzny dostawca weryfikacji kredytów hipotecznych

17.02.2021
Category: Przed Złożeniem

Pionier w kierunku jutra

Czasami bycie pierwszym ma znaczenie. W biznesie reagowanie na potrzeby klientów przed konkurencją jest wszystkim. Credit Plus szczyci się tym, że wyprzedza konkurencję, będąc jednym z pierwszych lub jedynym niezależnym dostawcą weryfikacji kredytów hipotecznych, który konsekwentnie dostarcza innowacje. Sprawdź nasze dziedzictwo nowości.

  • 1998
  • 200520062009201020112012201320142015201620172019Oferowane internetowe raporty kredytowe – jedna z pierwszych agencji ratingowych w kraju, która to zrobiła.

    Wprowadził bardziej niezawodne, ukierunkowane narzędzia do generowania potencjalnych klientów i zaczął rozsyłać listy informacyjne w imieniu pożyczkodawców – jako jedni z pierwszych w branży.

    Wprowadził nową generację AVM i gwarantowanych AVM – jednych z pierwszych w branży, które je oferują.

    Wprowadzono AVM-Lite – narzędzie, które pozwala pożyczkodawcy szybko ocenić wartość domu, aby określić, czy warto posunąć się naprzód z droższym, jednolitym raportem z wyceny mieszkaniowej.

    Wprowadził Lending Hand i wdrożył bezpośredni dostęp do FHA – jednej z pierwszych agencji informacji kredytowej, która to zrobiła.

    Zautomatyzowano więcej narzędzi do wykrywania oszustw.

    Rozpoczęto oferowanie Undisclosed Debt Monitoring obsługiwanego przez Equifax®.

    Wprowadził eSignature dla 4506-Ts, został certyfikowanym sprzedawcą The Work Number® * i zaczął oferować nieujawnioną weryfikację długów w trzech biurach, pierwszą w branży, która oferuje wszystkie trzy.

    Zintegrowany bezpośredni dostęp do bazy danych The Work Number® w swojej technologii, pierwszy sprzedawca, który to zrobił. Zapowiedziano program kontroli jakości pożyczek, przegląd QC, do przeglądów przed i po zamknięciu oraz do przeglądów kryminalistycznych, a także wprowadzono kompleksowy program weryfikacji FraudPlus.

    Wprowadzono weryfikacje depozytów i aktywów, uruchomiono obsługę Przedstawicieli i Gwarancji – jedyną zewnętrzną firmę weryfikującą, która to oferuje.

    Zaczęliśmy oferować Trendowe dane kredytowe, aby pomóc pożyczkodawcom lepiej analizować odnawialne zachowania kredytobiorców. Rozpoczęto zapewnianie przedstawicielom i gwarancjom całej linii usług weryfikacyjnych dostępnych za pośrednictwem platformy technologicznej.

    Wprowadzono analizę utraconej sprzedaży, narzędzie pomagające pożyczkodawcom lepiej zrozumieć kandydatów, których stracili, kogo stracili i dlaczego. Dodano raport LexisNexis® RiskView Liens & Judgments, raporty 4506-T zostały zintegrowane z Fannie Mae Day 1 Certainty TM i uruchomiono Business Intel Suite, który oferuje raporty kredytowe dotyczące firm.

    Credit Plus wprowadził CloseCAPTURE, zestaw produktów zaprojektowanych w celu zmniejszenia strat kredytowych poprzez obniżenie kosztów raportów kredytowych, zakwalifikowanie większej liczby wnioskodawców z problemami z punktacją kredytową, uniemożliwienie zatwierdzonym wnioskodawcom udania się gdzie indziej, znajdowanie większej liczby wysokiej jakości potencjalnych klientów i zatrzymywanie portfela.

    Co nas wyróżnia

    Zwinność

    Ponieważ jesteśmy firmą prywatną, jesteśmy z natury elastyczni, co pozwala nam szybciej reagować innowacyjnymi rozwiązaniami na zmiany w branży kredytów hipotecznych i żądania klientów.

    Innowacja

    Celem Credit Plus jest dostarczanie naszym klientom produktów i narzędzi potrzebnych do wykonania pracy. Jesteśmy w czołówce branży kredytów hipotecznych i wprowadziliśmy wiele nowatorskich rozwiązań w branży.

    Prawdziwy partner

    Samo nasze istnienie kręci się wokół relacji z naszymi klientami. Twoje potrzeby, harmonogramy, troski i sukces są tym, co motywuje naszych pracowników do codziennego przychodzenia do pracy. Credit Plus zawsze będzie mieć na uwadze Twój najlepszy interes i kondycję finansową, a my zajmujemy się tym na dłuższą metę.

    Obszerne szkolenie

    Jesteśmy zewnętrznymi ekspertami ds. Weryfikacji kredytów hipotecznych, którzy przeszkolą Twój zespół w zakresie najbardziej efektywnego korzystania z naszych potężnych narzędzi. A poprzez Credit Plus University, nasze bezpłatne centrum szkoleniowe online, można uzyskać dostęp do cotygodniowych zajęć obejmujących nasze produkty i usługi, a także istotne tematy branżowe. Na życzenie oferujemy nawet niestandardowe zajęcia.

    Serwis i wsparcie

    Nasza obsługa klienta i pomoc techniczna w USA są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 czasu wschodniego. Zawsze będziesz rozmawiać z żywą osobą. Zapewniamy krajowego dyrektora ds. Klientów jako pojedynczy punkt kontaktowy, ale nadal możesz uzyskać dostęp do naszych ogólnokrajowych sił sprzedaży, aby zapewnić pełne wsparcie swojej organizacji.

    Całkowita kontrola klienta

    Administratorzy kont mogą ustawiać ograniczenia użytkowników. Raporty zarządcze umożliwiają śledzenie wszystkich plików, produktów i opłat związanych z oddziałem lub pracownikiem za pomocą jednego kliknięcia.

    Nasza misja

    Umożliwiaj podejmowanie pewnych decyzji biznesowych i skuteczne ograniczanie ryzyka, będąc liderem w dziedzinie automatyzacji, technologii i weryfikacji, jednocześnie promując edukację branżową i zapewniając niezrównaną obsługę klienta.

    Kolekcja Credit Plus

    Przyjdź do mistrza dla wszystkich Twoich potrzeb weryfikacyjnych.

    Skonsoliduj… dzięki kolekcji Credit Plus.

    Credit Plus wprowadził koncepcję łączenia niezbędnych usług weryfikacji hipoteki z niezrównaną obsługą klienta ponad dziesięć lat temu. Ta bogata historia w połączeniu z naszą niszową wiedzą sprawia, że ​​Credit Plus jest doskonałym dostawcą inteligentnych informacji.

    Credit Plus Collection to pojedyncza galeria weryfikacji kredytu hipotecznego od etapu przed złożeniem wniosku po jego zamknięcie, z której można wybraćjednąLUBwieleusług. Wykorzystaj nasze mistrzowskie umiejętności w zakresie konsolidacji zewnętrznych dostawców, aby pracować nad swoją operacją pożyczkową, aby zwiększyć produktywność, obniżyć koszty i poprawić wydajność, abyś mógł zamknąć więcej pożyczek.

    Dowiedz się więcej o usługach, które możesz skonsolidować dzięki kolekcji Credit Plus

    Raporty kredytowe

    Weryfikacje zeznań podatkowych

    Nieujawniona weryfikacja zadłużenia

    Wyznaczanie stref powodziowych

    Weryfikacja zatrudnienia / aktywów / dochodów

    Kontrola i zapewnienie jakości

    FraudPlus

    Zamknij PRZYJĘCIE

    Referencje

    Ona jest niesamowita!

    „Kontaktuję się z Państwem, aby poinformować Państwa o doświadczeniach, jakie miałem z panią Beth Udolf w związku z niedawnym zamówieniem na ponowne wyniki. Była bardzo profesjonalna i poświęciła czas na przeglądanie zamówienia. został już usunięty z agencji windykacyjnej na poziomie biura. Mogła zaoszczędzić 60 dolarów mojemu klientowi. Wyjaśniła również opłatę za pośpiech za pozostałe dwie linie handlowe, co pozwoliło na ukończenie ponownej oceny za dwa dni. Za 20 dolarów jestem w stanie aby odzyskać wynik i nadal zaoszczędzić 40 USD dzięki swojej znajomości branży. Beth Udolf jest zauważalnym atutem Credit Plus. Jej poziom wiedzy wygeneruje dla Ciebie wielu poleconych! Cieszyłem się rozmową z Beth! Jest niesamowita!

    Dziękuję Ci!„Chciałem tylko podziękować za wspaniałą obsługę, jaką otrzymujemy od Twojego zespołu. Wykonują świetną robotę!

    Twoja postawa jest znakomita!„Chciałem poświęcić chwilę, aby ci podziękować. Miałem trudną sytuację, której nie sądziłem, że uda mi się naprawić. Utknąłeś ze mną i zrobiłeś wszystko, aby to naprawić. Czuję, że wyszedłeś poza to. Twoja postawa jest znakomita! Utrzymaj doskonałą obsługę!

    Nie mogłem prosić o więcej„Chciałem podziękować Donowi i jego pracownikom, ponieważ mieliśmy ostatnio dwie bardzo trudne sytuacje, w których liczy się czas. W jednym przypadku potrzebowaliśmy aktualizacji z Equifax, usuwając błędny numer ubezpieczenia społecznego i wynik. Don i jego pracownicy zrobili to w jeden dzień, co pozwoliło nam zamknąć na czas. Nie mogłem prosić o więcej. Dobra robota! Drugi problem, który został rozwiązany w ciągu kilku dni, dotyczył usunięcia spornego konta. Don i jego zespół zarządzający zaangażowali się, gdy wszystkim innym nie udało się go usunąć. Kolejny przykład doskonałej obsługi klienta. Dzięki Don!

    Wiceprezes regionu w banku społecznym

    System jest łatwy w obsłudze„System Credit Plus jest łatwy w obsłudze i jesteśmy zadowoleni z przejrzystości i funkcji raportowania. Pomocne jest umożliwienie wielu użytkownikom sprawdzenia i usunięcia wszelkich potencjalnych usterek. Pracownicy Credit Plus bardzo dobrze informują nas o wszelkich anomaliach, które mogą zidentyfikować w naszych plikach – szczególnie w przypadku nowych zasad dotyczących kredytów hipotecznych – abyśmy mogli określić, czy są to usterki, czy po prostu zmiana w praktyce. Są bardzo kompetentni i szybko reagują na nasze prośby. Ich listy kontrolne dotyczące zarówno zgodności, jak i wytycznych dla rynku wtórnego są wyczerpujące i jesteśmy przekonani, że nadal będą spełniać nasze potrzeby .

    Bank regionalny

    Potrzeba czasu, aby zrozumieć nasz model biznesowy„Współpracujemy z Credit Plus jako partner w naszej firmie, a nie tylko jako sprzedawca. Współpracują z nami przy kluczowych inicjatywach biznesowych, aby znaleźć rozwiązania, które przyniosą wartość obu firmom. Nasza misja i przekonania są podobne, co ułatwia współpracę. Credit Plus potrzebuje czasu, aby zrozumieć nasz model biznesowy i pozostać z nami w kontakcie. Biorą udział w szkoleniowych telekonferencjach i kluczowych spotkaniach z członkami naszego zespołu i co miesiąc przedstawiają wskaźniki dotyczące tego, jak sobie radzą, aby upewnić się, że otrzymujemy usługę, której oczekujemy i którą chcą świadczyć. Uwielbiamy Credit Plus!

    Wszyscy w Credit Plus zapewniali nam doskonałą obsługę klienta.„Spotkałem Michaela Crocketta i Dona Clementa na konferencji Lenders One ponad pięć lat temu. Od tamtej pory jestem wdzięczny za to spotkanie. W tamtym czasie byłem gotowy na zmianę, ponieważ nasz kredytodawca zaczął zlecać usługi call center w Indiach. Obsługa była okropna. Michael i Don osobiście zapewnili mnie, że nie będzie tak w przypadku Credit Plus. Okazały się słuszne. Zawsze, gdy potrzebowałem przysługi lub miałem problem, natychmiast to naprawiają. Wszyscy w Credit Plus zapewniali nam doskonałą obsługę klienta .

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy